TUAN DŽUAN
Ovaj heksagram predstavlja sliku žrtvene posude (ding). Drvo se sjedinjava s vatrom: tako se kuva hrana. Sveti mudraci su kuvali kako bi prineli žrtve bogu, i spremali su gozbe kako bl hranili svete i vrle.
Kroz nežnost uho bolje čuje a oko bolje vidi. Slaba linija napreduje i uspinje se. Ona dostiže središnje mesto (u gornjem trigramu) i ostale linije jojodgovaraju. Otuda dolazi “najveći uspeh”.
SJANG DŽUAN
Vatra iznad drveta: slika kotla. Tako i pravi čovek učvršćuje svoju sudbinu zauzimanjem ispravnog položaja.
1. “Žrtvena posuda je prevrnuta i nožice joj štrče nagore”: to još uvek nije pogrešno. “Tako može da se očisti od ukvarenog mesa”: čime se sledi ono što je plemenito.
2. “Žrtvena posuda je puna hrane”: pazite kuda idete. “Neprijatelji mi zavide,” ali na kraju neće biti nikakve greške.
3. “Ručke žrtvene posude su promenjene.” Opet nije ništa shvatio.
4. Prinčev obrok je prosut”: kako mu se onda može verovati?
5. “Žute ručke sa zlatnim prstenovima” proističu iz središnje linije (gornjeg trigrama), koja podrazumeva čvrstinu i vrednost.
6. “Ručke od žada” na vrhu: čvrsta i propust1jiva linija se harmonično sjedinjavaiu.